אופנוע חשמלי לילדים

אופני האיזון החשמליים של 360 זכו לתואר אופנוע חשמלי לילדים. כמובן שישנו הבדל גדול בין אופנוע לבין היכולות של אופני איזון חשמליים. אך מצד שני יש הרבה מן המשותף. מאפייני הרכיבה על אופניי איזון חשמליים מזכירים ומדמים את הנסיעה על האופנוע. למעשה הם מעניקים לילדים את המיומנויות הדרושות גם לצורך רכיבה על אופנוע בעתיד.

אופנוע חשמלי לילדים לא נועד על מנת שהילדים יצאו ”לקרוע את העיר“. למעשה אין לנסוע בדרכים ציבוריות ויש לעשות זאת בהשגחת ההורים. זהו כלי אשר נועד לצורך לימוד ואימון ולצבור ניסיון רכיבה שחשוב לרכוש אותו כבר בגיל מוקדם.

רכיבה היא מיומנות שהילדים צריכים לפתח. יש לכך סיבות טובות – אופני איזון חשמליים לילדים הוא אחד מכלי העזר היעילים ביותר לצורך לימוד המיומנויות הבסיסיות של הרכיבה ואיזון האופניים, כישורים היכולים לעזור לילדים גם לשלוט יותר טוב על האופניים או כל דו גלגלי שיבחרו בהמשך החיים.

הורים רבים העוסקים ברכיבת אופניים או רכיבת אופנועים משתוקקים לראות את ילדיהם מצטרפים אליהם ובעזרת אופנוע חשמלי לילדים ניתן לעשות את הצעדים הראשונים. אנו מבינים שלא כל ההורים מלהבים מהרעיון שהילדים יגיעו לגיל הנעורים וירצו אופנוע. אבל רכיבה על אופני איזון חשמליים אינה מובילה לרכיבה על אופנוע, אלא רק מעניקה מיומנויות המתאימות גם לרכיבה על אופניים רגילים. מצד שני, במידה והיום יגיע והילדים יגדלו וירצו אופנוע, עדיף שיהיו להם המיומנות, האחריות והכישורים לעשות זאת.

כישורי הרכיבה חשובים מאוד, הם שומרים על הילדים פעילים, מלמדים אותם לשמור על שווי משקל ותורמים לביטחון העצמי. ילדים הרוכבים על אופניים הם ילדים מאושרים ובריאים יותר. אופנוע חשמלי לילדים הוא הצעד הראשון להתחלות הקשות.

להתחיל עם אופנוע חשמלי לילדים

אולי זה נשמע לכם קצת מוזר מדוע להתחיל עם אופני איזון חשמליים לילדים, הרי מה קרה לאופניים עם גלגלי העזר שהכרנו בילדותנו. ובכן, בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, אופנוע חשמלי לילדים הוא בדיוק הפתרון עבור המתחילים וחסרי הניסיון.

בעת לימוד הרכיבה, האתגר הגדול ביותר הוא כיצד לשמור על איזון האופניים ולא ליפול. השימוש בפדלים הוא אינו אתגר גדול עבור הילדים, אך פידול ושמירה על שיווי משקל בו זמנית מהווים אתגר. גלגלי העזר מאפשרים לילדים לעשות זאת בקלות, אך בפועל הם מחטיאים למטרה. גלגלי העזר אינם מאפשרים לילדים באמת ללמוד כיצד לאזן את האופניים. הם אולי מעניקים לילדים ביטחון ליום שבו הם יסירו את גלגלי העזר, אבל בפעול רק בעת הסרתם הם יתחילו ללמוד כיצד לאזן את האופניים.

אופני איזון חשמליים לילדים מציע פתרון אחר. במקום לסבך את הילדים עם הפדלים, הם מאפשרים לילדים להתמקד בשליטה ואיזון, ולמידת התנועה במרחב כבר מהרגע הראשון. בפועל, למרות שזה נשמע כמו דבר למקדמים, אופני האיזון החשמליים מאפשרים לילדים ללמוד את המיומנויות הדרושות מגיל צעיר יותר.