שאלות ותשובות

ישנם שני דגמים – דגם 12" אינץ ודגם 14" אינץ
דגם 12" אינץ מתאים לרוכבים בגילאי 3 עד 5 שנים. דגם 14" אינץ מתאים לרוכבים בגילאי 5 עד 8 שנים. כמובן לכל ילד הגובה שלו ומומלץ לבדוק גובה הילד בשביל להתאים באופן הטוב ביותר את הדגם המתאים לילדכם. יש לרכב בסביבה בטוחה בלבד ועדיף על קרקע רכה בשלבים הראשונים על מנת לתת לילד את הביטחון הדרוש לשימוש במוצר. כמו כן לוודא שהילד יודע לתפעל את כלל מערכות המוצר כגון הבלמים וכיבוי והשבתה של אופני האיזון. אנו ממליצים תמיד לרכב באחריות וזהירות בהשגחה מלאה של הורה מלווה.
המהירות המותרת על פי מכון התקנים הישראלי היא 6 קמ"ש
אחריות למוצר הינה 3 חודשים. תוקף תקופת האחריות מחושב מיום רכישת המוצר. כדי לדרוש כל שירות המגיע על פי תנאי האחריות יש לספק הוכחה לרכישת האופניים כגון קבלה מקורית. האחריות ניתנת למימוש עם חשבונית הקנייה בלבד. האחריות אינה תקפה במקרים הבאים: נזק הנגרם בעקבות שימוש בלתי סביר, תאונה או שימוש לרעה. נזקי צד ג’ או שימוש מסחרי מכל סוג שהוא. שינוי או הסרה או הוספה של אחד מהחלקים במוצר. האחריות אינה מכסה: תיקון המוצר או החלפת חלק פגום בעקבות הרכבה לא נכונה, חיבור למקור מתח לא מתאים, שימוש לרעה, הזנחה וחוסר הקפדה על הוראות התחזוקה השוטפת, תאונה, תיקון על ידי גורם לא מוסמך או כל סיבה אחרת שאינה נמצאת תחת שליטת החברה. נזק או טענה שהמוצר אינו זמין לשימוש, או אובדן מידע ותוכנה. נזק הנגרם למוצר בעת משלוח ואספקת האופניים ללקוח. חוסר יכולת למלא אחר ההנחיות והוראות השימוש במדריך למשתמש. למוצר תצורף תעודת אחריות שבה יפורטו כל תנאי האחריות.
בגלל הרכיבים החשמליים הקיימים באופני האיזון, אנו ממליצים לרכוב רק בתנאים יבשים ולהימנע משלוליות או מים לחלוטין שעלולים להכניס לחות לרכיבי המנוע והרכיבים האלקטרונים ובזאת לבטל את האחריות. ניקוי של המוצר יש לבצע במטלית לחה בלבד ולא באמצעות מים זורמים ו/או בצינור.
בהחלט …. אנו תמיד מייעצים לרוכבים חדשים להתחיל לרכב ללא סוללה על מנת לוודא שנוח לילדכם להתמודד עם משקל האופניים ללא כל כוח מנוע. לשם כך, התחילו אותם על גבעה שטוחה או מעט משופעת וגרמו להם פשוט להשתמש בה כמו אופני איזון רגילים. ברגע שהילד מרגיש בנוח באיזון האופניים אנו ממליצים להתחיל בנסיעה איטית על משטח דשא או משטח רך אחר (כמו מדשאה) ולתת לילד ללמוד את השליטה במצערת המנוע. הדשא סלחני יותר אם הם אכן נופלים והחיכוך הנוסף גם עוצר את האופניים מהר יותר. זה יעזור להם להבין את ההשפעה של המצער. תלוו את ילדכם בריצה קלה בנסיעות ככל ונדרש עד שהילד משיג את השליטה הדרושה, בנוסף למדו אותם לפנות ולעצור. ברגע שהם מבינים את הרעיון נסו ללמד אותם להרים את הרגליים למעלה. לבסוף, כאשר הם רכבו כמה שבועות, אתה יכול להעריך אם הם מוכנים לרכיבה בטוחה על המוצר בצורה עצמאית יותר.
היתרון הגדול בסוללות שלנו הוא שיש לך אפשרות לחבר את המטען לדופן האופניים, או לחילופין תוכל להסיר את הסוללה מאופני האיזון ולהטעין אותה בנפרד. זה אידיאלי אם אתה רוצה להשאיר את האופניים במחסן ולהטעין את הסוללות במקום אחר. אנו ממליצים לרכוש סוללה נוספת שתהיה לכם כגיבוי, כך תוכלו להבטיח שתמיד יש ברשותכם סוללה טעונה המוכנה לרכיבה. ברצוננו להדגיש שבעת טעינת הסוללה מאוד חשוב להקפיד על הוראות הבטיחות המפורטות בחוברת ההוראות שצורפה לאופני האיזון שרכשת או שתרכוש.
להחלפת הסוללה, פשוט הכנס שתי אצבעות כלפי מטה (מתחת לסוללה) בצידה הקידמי ומשוך את הסוללה לכיוון מעלה. במקביל יש להיעזר בטבעת השחרור כדי להרים את הסוללה החוצה.
בטעינה מלאה הסוללה תחזיק מעמד 50-70 דקות. סגנון רכיבה של ילדכם ותוואי השטח בו הוא רוכב ישפיעו על משך הזמן הפעולה. לדוגמא, משטח בטון חלק ידרוש פחות אנרגיה מהסוללה ומהמנוע מאשר משטח דשא.
זמן הטעינה המומלץ הינו 3 עד 4 שעות לטעינה מלאה (הקפידו על הוראות הבטיחות לזמן טעינה הסוללה). אנו ממליצים לרכוש סוללה נוספת שתהיה לכם כגיבוי, כך תוכלו להבטיח שתמיד יש ברשותכם סוללה טעונה המוכנה לרכיבה. ברצוננו להדגיש שבעת טעינת הסוללה מאוד חשוב להקפיד על הוראות הבטיחות המפורטות בחוברת ההוראות שצורפה לאופני האיזון שרכשת או שתרכוש.
הסוללה הרזרבית היא במשקל של כ-500 גרם בלבד היא קלה ונוחה לנשיאה, כך שאם אתם בחוץ ללא גישה לחשמל זוהי אפשרות מצוינת להאריך את זמן הנסיעה. בנוסף, ברכישת סוללה נוספת תוכלו להיות בטוחים שתמיד תהיה לכם סוללה טעונה המוכנה לרכיבה.
החלפת הצמיג הקדמי היא פשוטה למדי וזה כרוך בהסרת הגלגל, החלפת הפנימית והתקנה מחדש. החלפה בצמיג האחורי תהיה מעט יותר מסובכת, אבל כל אדם עם ידיים טכניות יוכל לעשות זאת ללא בעיה.מכיוון שהגלגל האחורי מחובר לרכבת ההנעה ולבלם הוא כרוך בהסרה של כמה רכיבים נוספים. אם אתה זקוק לעזרה, שלח לנו דוא"ל ונדריך אותך. חשוב להקפיד על לחץ אויר תקני בצמיגים לפני כל רכיבה, לחץ האוויר המומלץ מפורט בחוברת ההוראות שצורפה לאופני האיזון שרכשת או שתרכוש.
לניקוי האופניים, אנו ממליצים להשתמש במטלית לחה וספריי אויר ספרי יעודי לניקוי. בכדי לנקות את שרשרת ההינע, השתמש במברשת יציבה או במברשת שיניים ישנה ושפשף את הלכלוך העודף. מדי פעם כדאי לשמן מחדש את השרשרת ולנגב כל עודף בעזרת סמרטוט. שים לב כי עודף שימון יכול למשוך יותר לכלוך. אנא אל תנסה לנקות את האופניים באמצעות מים זורמים ו/או כל מקור מים ישיר, מכיוון שהוא עלול לגרום נזק לרכיבים חשמליים בפנים.
כן, אנו מציעים שירות תיקונים בתשלום. אנא שלח לנו דוא"ל למידע נוסף וכיצד התהליך פועל.